8/5/12

Οι κρυφοί και φανεροί χρηματοδότες του Χίτλερ!

Ένας σημαντικός αριθμός από πλούσιους επιχειρηματίες και πολυεθνικές εταιρείες, βοήθησε οικονομικά και υποστήριξε υλικά την εδραίωση των φασιστικών καθεστώτων στην Ευρώπη, από τη δεκαετία του 1920 μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του 1940. Συνέβαλαν ενεργά στη στήριξη του Φρανσίσκο Φράνκο στην Ισπανία, του Μπενίτο Μουσολίνι στην Ιταλία και του Αδόλφου Χίτλερ στην Γερμανία. Ενεπλάκησαν στα εσωτερικά χωρών όπως η Ελλάδα και χρηματοδότησαν πολύνεκρους εμφυλίους πολέμους μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν τα οικονομικά γεωπολιτικά τους συμφέροντα, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως το "κέρδος όχι μόνο δεν έχει εθνικότητα, αλλά είναι και βαθιά βουτηγμένο στο αίμα" !
Ο Χίτλερ με τον Λουί Ρενώ.
Μερικά από τα πιο γνωστά πρόσωπα  και κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες που αποδεδειγμένα υποστήριξαν  τα φασιστικά καθεστώτα της Ευρώπης ήταν: ο μεγαλοεκδότης Ουίλιαμ Ράντολφ Χιρστ, ο επιχειρηματίας και προέδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ Τζόζεφ Πάτρικ Κένεντι (πατέρας του μετέπειτα Αμερικανού προέδρου Τζον Φιτζέραλντ Κένεντι), ο αεροπόρος Τσάρλς Ογκάστας Λίντμπεργκ, ο μεγιστάνας Τζόν Ντέιβινσον Ροκφέλερ, ο τραπεζίτης Άντριου Μέλλον (επικεφαλής της Alcoa- του τρίτου μεγαλύτερου παραγωγού αλουμινίου στον κόσμο, ο οποίος διετέλεσε και γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών επί προεδρίας Χούβερ), η πολυεθνική DuPont, η General Motors, η Standard Oil (σημερινή Exxon), η Ford, η ITT,ο Άλλεν Ντάλες ( ο διαβόητος αργότερα επικεφαλής της CIA), ο Πρέσκοτ Μπους (ιδρυτής της πολιτικής δυναστείας των Μπους), η National City Bank,η Chase Manhattan και η General Electric. Θα ασχοληθούμε μόνο με δύο παραδείγματα για τα οποία όχι μόνο υπάρχουν ιστορικά στοιχεία αλλά έχουν γίνει και πολύχρονες δικαστικές έρευνες και έχουν καταλήξει και σε συγκεκριμένες αποφάσεις!
 Οι τρεις αδελφές!
Όταν οι αμερικανικές δυνάμεις εισέβαλαν στην Ευρώπη τον Ιούνιο του 1944, το έπραξαν με φορτηγά, τζιπ, και τανκς που κατασκευάζονταν από τις "τρεις μεγάλες αδελφές" της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας-Ford, General Motors και Chrysler, χάρη σε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα στρατιωτικοποίησης και εντατικοποίησης της υφιστάμενης βιομηχανικής παραγωγής, που έχει αναληφθεί ποτέ στην Ιστορία. Οι αμερικανικές δυνάμεις γρήγορα ήρθαν αντιμέτωπες με μια δυσάρεστη έκπληξη καθώς ανακάλυψαν ότι κι ο εχθρός τους ήταν εφοδιασμένος με τα ίδια φορτηγά, που κατασκευάζονται από τη θυγατρική της Ford στην Γερμανία και την Opel - 100 τοις εκατό θυγατρική της GM- και ταυτόχρονα βομβαρδίζονταν  από μαχητικά αεροσκάφη κατασκευασμένα από την Opel! (Ο ρόλος της Chrysler στη γερμανική προσπάθεια πολεμικού εξοπλισμού ήταν μεν λιγότερο σημαντικός αλλά και αυτός ήταν ουσιαστικός.)
Όταν ο στρατός των ΗΠΑ κατέλαβε τελικά τις εγκαταστάσεις της Ford στην Κολωνία και στο Βερολίνο, βρήκε εξαθλιωμένους αιχμάλωτους των ναζί να δουλεύουν στην γραμμή παραγωγής  και  ταυτόχρονα ανακάλυψε έγγραφα της επιχείρησης, στα οποία εκθειαζόταν η  "ιδιοφυΐα του Φύρερ"! Ο στρατός των ΗΠΑ με βάση την έκθεση του ερευνητή Henry Schneider στις 5 Σεπτεμβρίου του 1945, κατηγόρησε  επίσημα την θυγατρική της Ford πως υπηρέτησε το εξοπλιστικό πρόγραμμα του ναζισμού, τουλάχιστον με τη "συναίνεση" της μητρικής εταιρείας στο Dearborn του Michigan.

Το παρακάτω είναι απόσπασμα από έκθεση της Δικαστικής Επιτροπής της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής το 1974:
"Οι δραστηριότητες της General Motors, της Ford και της Chrysler πριν και κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου ... είναι μια διδακτική ιστορία. Εκείνη την εποχή, αυτές οι τρεις εταιρείες κυριαρχούν στην παραγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων, τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Γερμανία. Λόγω των δυνατοτήτων της στην μαζική παραγωγή, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους πιο κρίσιμους τομείς σε σχέση με την εθνική άμυνα. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις αυτές διατηρούσαν την οικονομική και πολιτική δύναμη να επηρεάσουν το σχήμα των κυβερνητικών σχέσεων, τόσο εντός όσο και μεταξύ αυτών των δύο λαών, κατά τέτοιο τρόπο που να μεγιστοποιούνται τα κέρδη τους. Εν ολίγοις, επρόκειτο για ιδιωτικές κυβερνήσεις χωρίς να λογοδοτούν στους πολίτες καμίας χώρας αλλά που διέθεταν τεράστια επιρροή τόσο κατά τη διάρκεια του πολέμου όσο και της ειρήνης όχι μόνο στις χώρες αυτές αλλά και παγκοσμίως. Η σημαντική συμβολή των επιχειρήσεων αυτών στην αμερικανική πολεμική προσπάθεια από πλευράς κατασκευής τανκς, εξαρτημάτων αεροσκαφών, και άλλου στρατιωτικού εξοπλισμού είναι ευρέως αναγνωρισμένη. Λιγότερο όμως γνωστή είναι η ταυτόχρονη συνεισφορά των θυγατρικών τους στις Δυνάμεις του Άξονα. Εν ολίγοις, αυτές οι πολυεθνικές μεγιστοποιούν τα κέρδη τους από την παροχή και στις δύο αντιμαχόμενες πλευρές με το υλικό που απαιτείται για τη διεξαγωγή του πολέμου.
Κατά τη διάρκεια του 1920 και του 1930, οι τρεις μεγάλες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ανέλαβαν ένα εκτεταμένο πρόγραμμα πολυεθνικής επέκτασης... Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1930, αυτές οι τρεις αμερικανικές εταιρείες άνοιξαν θυγατρικές σε όλη την Ευρώπη και την Άπω Ανατολή! Πολλές από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις τους βρίσκονταν στα εδάφη της Γερμανίας και της Πολωνίας,όπως και στη Ρουμανία, στην Αυστρία, στην Ουγγαρία, στη Λετονία, και στην Ιαπωνία... Λόγω των τεχνολογικών τους δυνατοτήτων αλλά και της οικονομικής τους ισχύος οι "τρεις αδελφές" αναπόφευκτα έπαιξαν κύριο και καίριο λόγο τόσο κατά την προετοιμασία  όσο και κατά την εξέλιξη του παγκοσμίου πολέμου. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, η General Motors και η Ford έγινε αναπόσπαστο μέρος των προσπαθειών του πολέμου Ναζί.  Στα εργοστάσια της GM στη Γερμανία κατασκευάστηκαν χιλιάδες βομβαρδιστικά τζετ και συστήματα πρόωσης μαχητικών αεροσκαφών για τη Luftwaffe, την ίδια στιγμή  που  στα αμερικανικά εργοστάσια παραγωγής της ίδιας εταιρείας έδιναν πραγματικά μάχη για να καταφέρουν να εξοπλίσουν την Αεροπορία Στρατού των ΗΠΑ ....Η Ford έπαιξε επίσης ενεργό στην προπολεμική προετοιμασία της ναζιστικής Γερμανίας. Το 1938, για παράδειγμα, άνοιξε ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης φορτηγών στο Βερολίνο, του οποίου όμως ο «πραγματικός σκοπός», σύμφωνα με τις αναφορές της αμερικανικής αντικατασκοπίας, ήταν η παραγωγή «οχημάτων μεταφοράς στρατευμάτων» για τη Βέρμαχτ. Εκείνο το έτος μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της Ford τιμήθηκε με το μετάλλιο του ναζιστικού Γερμανικού Αετού (πρώτης τάξης) ....
Ο Φορντ παρασημοφορείται από τους Ναζί.

Το ξέσπασμα του πολέμου τον Σεπτέμβριο του 1939 οδήγησε αναπόφευκτα στην πλήρη μετατροπή της GM και της Ford σε πολεμικούς εφοδιαστές του Άξονα τουλάχιστον όσον αφορά στην παραγωγή στρατιωτικών αεροσκαφών και φορτηγών ...
Μετά την παύση των εχθροπραξιών, η GM και η Ford ζήτησαν αποζημίωση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ για τις ζημιές που υπέστησαν οι εγκαταστάσεις τους στις χώρες του άξονα, ως αποτέλεσμα των συμμαχικών βομβαρδισμών κατά τη διάρκεια του πολέμου... Η Ford έλαβε λίγο λιγότερο από 1 εκατ. $, κυρίως ως αποτέλεσμα των ζημιών που υπέστη το εργοστασιακό της συγκρότημα στην Κολωνία ..."
Η οικογένεια Μπους και ο Χίτλερ!
 Ο "παππούς" Μπους ποζάρει περήφανα δίπλα στον Χίτλερ!

Ο Πρέσκοτ Μπους, άλλοτε γερουσιαστής της πολιτείας του Κονέκτικατ και ιδρυτής της πολιτικής δυναστείας των Μπους (που ανέδειξε δύο Αμερικανούς προέδρους: τον Τζορτζ Μπους τον νεότερος και τον Τζορτζ Μπους τον πρεσβύτερο ) φέρεται να είχε στενούς επιχειρηματικούς δεσμούς με το μεγαλύτερο χρηματοδότη του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος του Χίτλερ, τον Φρίτς Τίσεν
Ο Γερμανός εκατομμυριούχος είχε δημιουργήσει ένα διεθνές δίκτυο εταιρειών, το οποίο του επέτρεπε να διακινεί τα κεφάλαιά του στο εξωτερικό. Δύο από αυτές τις «εταιρείες βιτρίνα» εδράζονταν στις ΗΠΑ. Πρόκειται για τις τράπεζες Βrown Βrothers Ηariman και United Βank Corp. Ο παππούς Μπους συμμετείχε στο διοικητικό συμβούλιο της πρώτης, ενώ κατείχε τη θέση του διευθυντή στη δεύτερη. Τα αμερικανικά αρχεία, που συντάχθηκαν το 1942, δείχνουν ότι κατά τη δεκαετία του 1930, αυτές οι δύο τράπεζες βοήθησαν τον Τίσεν να διακινήσει κεφάλαια ώστε να προμηθεύσει τους ναζί με άνθρακα και χάλυβα, βοηθώντας έτσι το καθεστώς του Χίτλερ να αναπτύξει το τεράστιο γερμανικό οπλοστάσιο. Τα αρχεία αναφέρουν αναλυτικά ότι κεφάλαια της τράπεζας United Βank Corp. χρησιμοποιήθηκαν για την αγορά, χρυσού, καυσίμων, άνθρακα και χάλυβα, που στη συνέχεια στάλθηκαν στη Γερμανία. Χρυσό αξίας 3 εκατ. δολαρίων αγόρασε και μετέφερε στη Γερμανία και η τράπεζα Βrown Βrothers Ηariman.  Ακόμα πιο σκανδαλιστική είναι η αποκάλυψη των επιχειρηματικών σχέσεων του Πρέσκοτ Μπους με την εταιρεία Consolidated Sielesian Steel, η οποία είχε έδρα την Πολωνία και χρησιμοποιούσε ως εργάτες τους αιχμαλώτους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης των ναζί. Η εταιρεία άνηκε και αυτή στον όμιλο επιχειρήσεων του Τίσεν και είχε δημιουργήσει αρκετές εταιρείες συμμετοχών. Μεταξύ αυτών ήταν και η Αmerican Sielesian Company, ιδιοκτησία της τράπεζας United Βank Corp. Τον Οκτώβριο του 1942, και ενώ ο Β΄ παγκόσμιος πόλεμος λυσσομανούσε, οι αρχές των ΗΠΑ κατάσχεσαν τα Ναζιστικά Τραπεζικά Κεφάλαια από τις Τράπεζες United Βank Corp. και Βrown Βrothers Ηariman. Οι τράπεζες καταδικάστηκαν ως εμπορικοί και χρηματοπιστωτικοί συνεργάτες του εχθρού και όλα τα περιουσιακά τους στοιχεία κατασχέθηκαν. Στις 11 Νοεμβρίου του 1942, με βάση τον Νόμο για την Συνεργασία με τον Εχθρό, επιβλήθηκε εμπάργκο στην Αmerican Sielesian Company. Μολαταύτα, το 1951, το εμπάργκο αποσύρθηκε και οι επιχειρηματίες-ιδιοκτήτες της μεταξύ των οποίων και ο Μπους   "ανέσυραν" τουλάχιστον $1.5 εκατομμύρια δεσμευμένα από το Αμερικανικό δημόσιο δολάρια, τα οποία χρησιμοποίησαν για νέες επενδύσεις, που διόγκωσαν την περιουσία της Οικογένειας Μπους και αποτέλεσαν εφαλτήριο για την δημιουργία της πολιτικο-οικονομικής δυναστείας των Μπους.



Δεν υπάρχουν σχόλια: