4/4/12

Tο "κατηγορώ" του συνταξιούχου που αυτοκτόνησε:


«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένησε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μία αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι' αυτή.

Επειδή έχω μία ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για την διατροφή μου.  

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (πίατσα πορέτο του Μιλάνου)» έγραψε στο σημείωμά του,  ο συνταξιούχος φαρμακοποιός από τους Αμπελοκήπους, που έδωσε τέλος στην ζωή του σήμερα το πρωί στην Πλατεία Συντάγματος. Λίγα μέτρα μπροστά από την Βουλή των ...Ελλήνων! Την ίδια σχεδόν ώρα που εντός του Κοινοβουλίου και υπό το άγρυπνο βλέμμα του Χανς Φούχτελ, του Γερμανού υφυπουργού αρμόδιου για τις ελληνογερμανικές σχέσεις, επικυρωνόταν ο συμβιβασμός του Ελληνικού Δημοσίου με τη Siemens!

Αντίσταση στην Βαρβαρότητα του Μνημονιακού Νεοφιλελευθερισμού!
Να μήν αφήσουμε τη φρίκη να γίνει καθημερινότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: